Lär dig hur du effektivt kan använda kundportalen som nybörjare och dra nytta av dess funktioner för att förbättra din kundupplevelse.
Med sin enkla och intuitiva design behöver du ingen utbildning för att komma igång direkt och enkelt följa arbetet via både datorn och telefonen.
I kundportalen har du möjlighet att ha full kontroll över projektets arbetsorder, tiderna, artiklarna, dokumenten, avvikelserna, eventuella ÄTor (ÄTA) och dagböckerna.
*ÄTA står för: Ä=Ändring, T=Tillägg & A=Avgående. Dvs, ändringar i arbetet.
Håll koll på framstegen i arbetsordern genom att använda kundportalen. Alternativt kan du även lägga till extra arbetsordrar som du önskar att få utförda.
Kontakta oss genom noterings-fältet där vi finns tillgängliga för att besvara dina frågor.
Du får även möjligheten att ta del av dagböcker, avvikelser och Ätor för att uppnå en helt transparent uppfattning om vårt arbete närsomhelst, om du vill.
Dagbok där du har möjlighet att ge ditt godkännande.
Avvikelserapporten ger dig möjlighet att fatta beslut om huruvida avvikelsen ska åtgärdas enligt förslag eller inte.
Rapporten om ÄTA ger dig fullständig insyn och ger dig möjlighet att godkänna åtgärden.
Sammanfattningsvis är kundportalen ovärderlig för att förbättra kundupplevelsen och underlätta kommunikationen mellan oss och dig som kund. Med sin användarvänliga design kan du snabbt komma igång och dra nytta av alla funktioner för att hänga med i projektet, kommunicera med oss på ett enkelt sätt och få full insyn i vårt arbete.